Sådan foregår et indretningsbesøg helt konkret:

Når du har bestemt dig for at få besøg af mig, så kommer det som oftest til at foregå sådan her:

Du får pr. mail eller telefon at vide, hvordan du bedst forbereder dig til mit besøg.
Det er en god idé med en liste over de ting I vil beholde og dem I vil skille jer af med

Når jeg kommer, får vi en snak – evt. via en rundvisning i de rum vi skal kigge på

Herefter starter vi med det primære rum som du vil have idéer til.

Jeg kommer med idéer udfra de behov jeg har fået oplyst. Skal der justeres lidt i ønskerne, så gør vi det løbende. I en god dialog finder vi frem til en løsning som føles godt i maven.

Når jeg kører igen, står du tilbage med en “Køreplan” for din indretning. Du ved nu hvad du skal gøre, hvad du evt. skal købe og hvor du med fordel kan starte. Alt sammen noget der giver dig de bedste forudsætninger for at fuldføre dit indretningsprojekt.

Hjælp efter indretningsbesøget

Står det klart for dig, allerede inden jeg kører, at du godt kunne få brug for hjælp og sparring undervejs i processen med dit hjem, så kan klippekortet være en god løsning for dig. 

Det giver dig helt konkret mulighed for, at spørge mig om mindre ting, hvor vi taler sammen i telefonen, og du får svar med det samme, så du kan komme videre med projektet. 

Klippekort indeholder 3 x 20 minutter for kun 500,- når du har haft indretningsbesøg (normalpris 749,-)

Du kan også bestille et opfølgningsbesøg, hvis du tænker det vil være den bedste løsning for dig. Og du behøver ikke beslutte dig med det samme.